ENTR

Instalare

Ce smartphone suportă aplicația ENTR™?
Apple: 4S, 5, 5S, 6, 6+ cu iOS 7 sau superior
Samsung: Galaxy 4S, 5S, 6S (toate modelele); NOTE 3, NOTE4 cu Android 4.3 și superior.
Naxos: 4 și 5 cu Android 4.3 și superior.
LG: G2, G3 și G4 cu Android 4.3 și superior.
Nu funcționează pe telefoanele cu Windows deocamdată.
Pot avea acces toți membrii familiei la aplicația ENTR™ de pe smartphone?
Da, dacă au un smartphone compatibil. Aplicația smartphone poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play. Cu permisiunea administratorului, utilizatorul poate opera ENTR™ pe baza autorizațiilor programate.
Pot seta două tipuri de cititoare în aceeași încuietoare?
Nu, fiecare unitate de ușă poate fi asociată fie cu un cititor de amprentă digitală sau cu un cititor tactil - nu ambele în același timp.
Cine poate accesa meniul ”setări”?
Doar un utilizator master poate accesa meniul de setări utilizând codul personal sau amprenta.
Câți utilizatori pot utiliza ENTR™ utilizând cititorul de amprentă?
20. ENTR ™ acceptă până la 20 de unități de control la distanță, 20 de utilizatori de aplicații și 20 de utilizatori de amprente digitale, toate în același timp.
Este ENTR™ de asemenea adecvat pentru utilizarea pe uși exterioare? Pot monta modulul pentru codul ușii/ de amprentă digitală pe un perete exterior neprotejat?
ENTR ™ este adecvat pentru uși exterioare, atâta timp cât partea electronică a ușii este orientată spre interior. Modulele pentru codurile de ușă /de amprentă sunt adecvate pentru utilizare în exterior și pot fi montate pe peretele exterior.
Ce lungimi de cilindri sunt disponibile?
Lungimile interne încep de la 35 mm și cresc în incremente de câte 5 mm. Dimensiunea externă este aceeași cu cea a unui cilindru mecanic normal. Pentru detalii specifice, vă rugăm să contactați distribuitorul local.
Trebuie să comand aceeași lungime a cilindrului ca cilindrul meu vechi?
Da, deoarece lungimea cilindrului ar trebui să se potrivească cu grosimea ușii. Acordați atenție formei șildurilor care ar putea necesita o dimensiune mai mare a cilindrului dacă nu sunt plate.
Pot să instalez sistemul ENTR™ pe ușa mea de intrare?
Încuietoarea ENTR™ poate fi instalată pe majoritatea tipurilor de uși disponibile, cu ușurință. Nu este nevoie să efectuați nicio modificare a ușii existente sau să trageți cabluri pentru o sursă de alimentare. Pur și simplu scoateți cilindrul existent și înlocuiți-l cu ENTR™.
Este posibil să se opereze două sau mai multe uși cu unități ENTR™ cu o singură telecomandă?
Nu. Pentru a asigura securitatea, fiecare telecomandă este specifică fiecărui sistem de blocare inteligent ENTR™ și poate opera numai unitatea de ușă desemnată.

Utilizare

Cum pot crea o cheie virtuală?
Fiecare sistem ENTR ™ are un administrator, în general unul dintre proprietari. Administratorul poate crea și distribui chei virtuale pentru alți utilizatori cu ajutorul aplicației sale smartphone. Aplicația creează o cheie virtuală criptată pe telefonul smartphone al administratorului și în încuietoare, folosind un proces de verificare unic. Aceasta permite administratorului să distribuie cheile virtuale și să le dezactiveze ori de câte ori este necesar.
Trebuie să mă conectez la internet sau la Wi-Fi pentru a opera ENTR™?
Nu. Aplicația ENTR ™ utilizează Bluetooth pentru a comunica cu unitatea de pe ușă, eliminând necesitatea unei rețele active.
Ce sunt ”cheile virtuale”?
O cheie virtuală este de fapt o permisiune salvată într-un format criptat în aplicația smartphone a unui utilizator și în încuietoarea ENTR™.
Este posibil să se folosească alt încărcător pentru ENTR™, altul decât cel furnizat? Și este posibil ca încărcătorul ENTR™ să fie utilizat pentru a încărca alte dispozitive din locuință?
Nu. ENTR ™ utilizează o tensiune diferită de încărcătoarele standard pentru telefonul mobil. Schimbarea încărcătoarelor poate afecta unitatea ENTR ™ sau, invers, dispozitivul pe care încercați să îl încărcați.
Este posibil să se opereze sistemul ENTR™ în timp ce bateriile se încarcă?
Da. ENTR™ va continua să funcționeze fără interferențe pe timpul încărcării.
Dacă ENTR™ este în modul manual și ușa se închide, cum pot încuia ușa?
Apăsați ”5” pentru a activa unitatea. Apoi apăsați ”1”, urmat de ”#”.
Cum pot controla accesul în locuință cu ENTR™?
Sistemul ENTR™ oferă o varietate de dispozitive și metode de operare: telecomandă, panou tactil, cititor de amprentă și aplicația smartphone ENTR™. Toate aceste metode convenabile și ușor de utilizat, vă permit să alegeți ceea ce răspunde nevoilor dumneavoastră. Cu toate acestea, puteți adăuga, elimina sau schimba cu ușurință permisiunile utilizând o interfață simplă, ușor de utilizat.
Ce înseamnă ”încuiere automată”?
Aceasta înseamnă că ENTR ™ se va bloca automat și complet de fiecare dată când va simți că ușa este închisă. Funcția de încuiere automată poate fi oprită în orice moment prin modificarea setărilor sale fie din încuietoare, fie din aplicația Smartphone ENTR™.
ENTR™ furnizează un audit al activității sale?
Nu. În mod curent ENTR™ nu menține un jurnal.
Pot să opresc alarma de ușă deschisă fără să închid ușa?
Da. Atingeți panoul de control sau șildurile de pe ambele părți ale unității interioare.
Este posibil să se combine sistemul ENTR™ cu alte sisteme inteligente pentru locuință?
Da. ENTR™ poate fi conectată la alte componente adiționale inteligente pentru locuință dar necesită crearea unei interfețe de către furnizorul de servicii.
Pot continua să folosesc o cheie?
Da. Sistemul ENTR™ include o cheie mecanică ce permite să descuiați ușa de afară sau prin utilizarea unei clanțe din interior.
Pot folosi mai multe tipuri de dispozitive de control acces ENTR™ împreună?
Da. Este posibilă utilizarea oricărei combinații a dispozitivelor de control a accesului. ENTR™ poate fi operat cu până la 20 de telecomenzi diferite, 20 de coduri personale distincte pe partea tactilă, un cititor de amprente care identifică până la 20 de utilizatori precum și a mai multor utilizatori de aplicații smartphone. Toate acestea pot lucra împreună, separat sau în orice combinație.
Este ENTR™ ușor de operat pentru oricine din familia mea?
Da. Sistemul este echipat cu un ecran ușor de utilizat și un proces de configurare. Un manual ușor de înțeles, inclusiv cu ilustrații, explică tot ce trebuie să știți dvs. și toată lumea din familia dvs. Veți găsi, de asemenea, instrucțiuni de utilizare pentru accesoriile ENTR™, inclusiv telecomanda și cititorul de amprentă.

Depanare

Ce se întâmplă dacă smartphone-ul meu este furat sau pierdut?
Pur și simplu descărcați aplicația pe noul dvs. smartphone și apoi cu codul inițial definit pentru prima dată, veți putea să transferați permisiuni pe noul smartphone și să anulați aplicația vechiului smartphone.
Cât de des va fi necesar să încarc bateriile?
O baterie complet încărcată va dura, în medie, aproximativ trei luni, în funcție de structura familiei și de frecvența utilizării. Când bateria este descărcată, se va auzi o alarmă, avertizându-vă să o conectați la încărcător (livrat împreună cu pachetul original) sau la încărcătorul opțional fără fir, până la încărcarea completă - aproximativ patru ore.
Cum pot reveni la setările din fabrică?
Numai un cod master poate iniția o "resetare la setările din fabrică". Pentru aceasta, mergeți la modul setări, selectați "device" și "factory reset".
Ce se întâmplă cu datele stocate atunci când scot sau schimb bateriile?
Datele de utilizator (numele, amprentele digitale și codurile) sunt stocate în memoria cititorului și nu sunt șterse la scoaterea bateriilor. După înlocuirea bateriilor, va trebui să setați numai data și ora.
Dacă un telefon este pierdut, poate fi anulat?
Da. Puteți anula orice telecomandă prin simpla ștergere  din unitatea ENTR™. Durează mai puțin de un minut.
Dacă o telecomandă este pierdută, poate fi anulată?
Da. Puteți anula orice telecomandă prin simpla ștergere  din unitatea ENTR™. Durează mai puțin de un minut.