Camere IP

Instalare

Opțiunea de setare Dropbox nu este activă/ nu funcționează
Pentru a folosi caracteristica Dropbox, trebuie să inserați un card MicroSD în cameră.
Pot să leg mai multe conturi de Dropbox?
Nu, softul va permite trimiterea imaginilor numai către un singur cont. Chiar și așa, veți putea distribui folderele cu alți utilizatori Dropbox.
Ce reprezintă luminile privind rețeaua?
Aprinse constant - conexiune prin fir
Clipind la fiecare 0,2 secunde - Conexiune wireless (implicit)
Clipind la fiecare 0,4 secunde - Se conectează WPS
Clipire lentă la fiecare 1,0 secunde - Conectat Wi-Fi
Cum conectez camera mea pentru locuință?
Vă rugăm să citiți manualul de instalare inclus în pachetul produsului. 
Ce aplicație trebuie să folosesc pentru camera pentru locuință?
Trebuie să folosiți aplicația Yale Smart Living Home View. Aceasta este disponibilă în App Store pentru IOS și Play Store pentru Android.
Camera trebuie să fie fixată?
Camerele pentru locuință de la Yale pot fi fie fixate, fie libere. Pentru a afla cum să montați camera dvs., vizualizați ghidul de utilizare care insoțește produsul.
Cum setez numele de utilizator/ parola?
Trebuie să creați un cont prin intermediul aplicației Yale Smart Living Home View
Trebuie să fiu conectat la Wi-Fi?
Nu, camera poate să se conecteze, de asemenea, utilizând un cablu ethernet standard.

Utilizare

Au aceste camere două căi audio?
Da. Puteți asculta sau puteți vorbi prin intermediul microfonului și difuzorului incluse.
Camerele mele vor funcționa și pe timpul nopții?
Camerele Yale Home View oferă disponibilitatea de a înregistra în culori în timpul zilei și cu trecere la alb-negru pe timp de noapte, folosind LED-urile în infraroșu (IR) incluse. Acestea vor acoperi o gamă de distanțe și vor fi specificate pe sigla de pe cutia produsului.
Atunci când este introdus un card SD, camera înregistrează pe el în mod automat?
Da, dar acest lucru este opțional și nu este inclus ca parte a setului standard Home View Camera.
Pot să văd înregistrările camerei de pe un PC?
Opțiunea nu este disponibilă momentan.
Poate întreaga familie să se logheze la aceeași cameră?
Da, oricine poate să se logheze folosind același nume/ parolă ca utilizatorul principal.
Cum înregistrez imagini/ video?
Puteți salva și distribui imagini sau clipuri video prin Dropbox, dar trebuie să aveți un card SD introdus în cameră, care este opțional și nu vine ca parte a setului Home View Camera.

Depanare

Nu pot să mă conectez la aplicație
Asigurați-vă că telefonul dvs. este conectat la o rețea Wi-Fi de 2.4GHz și nu la 5GHz. Apăsați butonul WPS de pe router și apoi cel de pe cameră. Așteptați puțin și apoi încercați să vă reconectați. Dacă aveți probleme în continuare, contactați-ne!
Am probleme cu sincronizarea datei și orei cu aplicația de pe telefon
Vă rugăm să verificați că aveți instalată ultima versiune a aplicației.
Nu pot stabili o conexiune 4G/3G. Camera se conectează doar prin intermediul Wi-Fi
Accesați aplicația, pe pagina de pornire, înainte de a accesa camera, faceți clic pe "Despre", apoi pe "General" și asigurați-vă că opțiunea "Numai fluxul conectat la Wi-Fi" este dezactivat.
Primesc alerte de mișcare, dar nu am înregistrări ale evenimentului
Alertele apar pentru a vă solicita să vizualizați prin intermediul aplicației imaginile în direct. Cu toate acestea, nu veți primi evenimente înregistrate până când nu a fost introdus un card SD. Aceasta va înregistra apoi 1 minut odată ce a fost detectată o mișcare.
Nu pot să conectez camera wireless la router
Apăsați butonul de resetare de pe cameră, urmat de butonul WPS de pe router și încercați din nou să vă conectați. Asigurați-vă că nu vă conectați mai întâi utilizând cablul, deoarece aceasta vă obligă să vă conectați numai utilizând opțiunea cablată. Dacă se întâmplă să aveți cablul conectat, scoateți-l și treceți din nou prin procesul de resetare.
M-am conectat prin cablu ethernet dar nu pot face să funcționeze prin Wi-Fi
Pentru a trece de la cablu de rețea la Wi-Fi, va trebui să ștergeți camera din cont, să o resetați la setările din fabricație și apoi să o setați ca o nouă cameră.
Am uitat numele contului/ parola
Puteți să resetați parola prin introducerea adresei de e-mail din formularul Am uitat parola.
Cum pot reseta camera la setările din fabrică?
Ștergeți camera din contul dvs. și apoi mențineți apăsat butonul de reset din partea inferioară a camerei pentru 10 secunde.