Camera All-in-One

Instalare

Dispozitivul meu a fost configurat folosind o altă adresă de e-mail.

Din motive de siguranță a clienților, un dispozitiv poate fi adăugat doar de un singur cont, implicit o singură adresă de e-mail. Pentru a-l adăuga unui cont nou, va trebui mai întâi șters de pe contul inițial.

Dacă ai uitat contul, trimite-ne o fotografie cu eticheta dispozitivului și numărul de serie SN vizibil clar, precizând locul din care l-ai achiziționat. 

Îmi schimb rețeaua WiFi, cum îmi conectez din nou dispozitivul?

Ține apăsat butonul Reset timp de 10 secunde pentru a reseta camera, apoi conectează camera la rețea când lumina roșie și albastră este intermitentă.

Intră în aplicație, mergi la pagina Preview, click pe rotița din dreapta sus, apoi click pe WiFi și urmează pașii. 

Utilizare

Cum pot să primesc notificări tip alertă de mișcare detectată?

Click pe butonul de notificări de mișcare din colțul de stânga sus al ecranului live view, pentru a activa notificările. Dacă primești mesajul Failed to subscribe, urmează pașii următori:

1.  Permite Yale View să-ți trimită notificări din setările telefonului tău

2. Activează detectarea evenimentelor de mișcare,  într-o perioadă definită de timp

Click pe butonul de notificări de mișcare din colțul de stânga sus al ecranului live view, pentru a activa notificările.

Dacă primești mesajul /Failed to subscribe/:

1.    Permite Yale View să-ți trimită notificări din setările telefonului tău

Activează detectarea evenimentelor de mișcare, într-o perioadă de timp definită
Cum îmi șterg camera din cont?

Există două metode pentru a face acest lucru:

  1. Mergi la pagina Preview, click pe rotița din colțul din dreapta sus, mergi la pagina cu setările dispozitivului, derulează până jos și șterge dispozitivul.
  2. În My device selectează dispozitivul, derulează până jos și Delete device.
Cum pot vedea înregistrările video de pe cardul meu SD?

Loghează-te în contul tău Yale View. Mergi la pagina de Preview, apoi click pe View record history. Selectează videoclipul pe care dorești să-l vezi în pagina calendar. 

Depanare

Nu am acces la cameră de la distanță.
  • Asigură-te că ai camera este conectată la Internet.
  • Asigură-te că ai semnal puternic pentru Internetul mobil. Dacă acesta este slab, ai putea întâmpina probleme de conectare la cameră.
  • Uneori, furnizorii de Internet pot seta limitări pentru routerele de acasă (de ex. filtru parental) care ar putea bloca accesul la cameră. Verifică firewall-ul și acordă permisiuni corespunzătoare.
Am introdus un card microSD dar tot nu înregistrează imagini video.
  1. Verifică dacă ai introdus corect cardul.
  2. Trage în jos pagina Home a aplicației Yale View pentru a actualiza lista dispozitivelor
  3. Verifică Storage Status. Dacă cardul de memorie este afișat OFF, click pe Format Storage Device. Va trebui să introduci parola dispozitivului. Statusul se va schimba în ON. Acum poți înregistra orice eveniment declanșează camera, precum detectarea mișcării. 
Camera este în lista de dispozitive dar când încerc să văd imagini live, aceasta nu este conectată.
  • Verifică indicatorul LED al camerei pentru a vedea dacă aceasta este conectată la Internet.
  • Verifică conexiunea la Internet a telefonului tău, dacă semnalul este prea slab ar putea apărea probleme cu streamingul.
  • Asigură-te că routerul și camera nu sunt înconjurate de prea multe obiecte. Acestea pot bloca semnalul WiFi.
  • Dacă routerul are antene, încearcă sa le schimbi direcția pentru a vedea posibile îmbunătățiri ale semnalului.
  • Încearcă să muți camera într-un loc nou unde semnalul este mai bun.
  • Dacă locuința ta este mare iar locul în care vrei să fixezi camera se află în afara ariei de acoperire a routerului WiFi, ia în considerare achiziționarea unor dispozitive pentru extinderea semnalului WiFi.
Camera nu recunoaște cardul SD.

Posibile motive:

  • Cardul nu este formatat
  • Cardul este defect
  • Slotul pentru card SD este deteriorat

Soluții:

  1. Introduceți cardul SD în slot și formatați cardul folosind aplicația Yale View
  2. Testați cardul SD pe un alt dispozitiv, verificați dacă este funcțional. Daca nu funcționează, încercați cu un alt card SD. 
Camera se deconectează frecvent, conexiunea nu este stabilă.

Motive:

  • Camera este prea departe de router sau sunt prea multe obiecte care blochează semnalul dintre cele două.
  • Sunt prea multe dispozitive conectate la rețeaua ta de WiFi, ocupând prea mult din lungimea de bandă disponibilă.
  • Sunt prea multe rețele WiFi în jur care perturbează semnalul.

Soluții:

  1. Pune smartphone-ul în același loc cu camera și verifică semnalul WiFi
  2. Verifică lungimea benzii tale de rețea WiFi cu furnizorul de Internet. Ai întâmpinat probleme de conexiune similare cu alte dispozitive?
  3. Schimbă canalul WiFi al routerului pentru a diminua interferențele. 

Aplicația mobilă

Aplicația afișează mesajul: Failed to bind

Verifică dacă routerul tău este conectat la Internet (deschide o pagină în browserul smartphone-ului) apoi încearcă din nou.

Camera s-a conectat cu succes la rețeaua ta de Internet dar nu a reușit să adauge camera în contul tău Yale View. 

Aplicația afișează mesajul: Failed to configure device network

Resetează-ți camera și urmează din nou pașii din aplicație pentru configurarea rețelei WiFi. În timpul acestui proces poți face următoarele lucruri:

  • Pune smartphone-ul la mai puțin de 30cm distanță de cameră și pornește sunetul acestuia.
  • Mută camera mai aproape de router pentru a finaliza procesul de configurare. Odată terminat, poți muta camera oriunde.
  • În cazul în care camera suportă doar 2,4GHz (adică nu este model Dual band WiFi), asigură-te că smartphone-ul tău este conectat la WiFi-ul 2,4GHz al routerului în timpul configurării. 
Aplicația îmi spune că codul QR este invalid atunci când scanez codul de pe cameră.

Asigură-te că folosești aplicația Yale View corespunzătoare. Descarcă aplicația Yale View și încearcă din nou.

Cum actualizez aplicația de pe dispozitivul meu?
  1. Loghează-te în contul tău din aplicația Yale View și mergi la pagina Preview
  2. Click pe rotița din colțul dreapta sus.
  3. Mergi la pagina Device Info, click pe opțiunea Cloud Upgrade pentru a verifica dacă există actualizări disponibile. Dacă există, click pentru update.